Handelsbetingelser

Kundeservice:
Du kan altid kontakte Strikkefeen ved at ringe på tlf.
98 42 45 24
eller sende en e-mail til info@strikkefeen.dk

 
Vær opmærksom på:
Strikkehæfter og opskrifter sælges kun i forbindelse med køb af originalgarn til en model i hæftet. Løsmønstre sælges kun ved køb af originalgarn til modellen.
Dog undtaget Lana Grossa, My-Boshi og Drops´ mønstre, som godt kan købes separat.
Ordrebekræftelse:

Alle ordrer bekræftes automatisk pr. e-mail. Du vil hurtigst muligt modtage besked pr. e-mail eller telefon, hvis der skulle være problemer med levering (restordre eller udsolgte artikler).
Benyt venligst ordrenummeret fra ordrebekræftelsen ved henvendelser vedr. ordren. 


 
Betaling:
Du kan vælge at betale med Dankort, E-DankortVisakort, Mastercard eller ved bankoverførsel.
Strikkefeen anvender en betalings-gateway fra Wannafind. Kommunikationen med denne betalingsløsning er testet af PBS. Alle kortdata sendes krypteret.
Netbank:
Du kan overføre pengene til Strikkefeens bankkonto. Der går dog lidt længere tid end ellers, inden du har dine varer, da de først sendes, når betalingen er registreret. Banknummeret får du, når du har gennemført bestillingen.
Betalinger fra udenlandske banker bliver pålagt gebyr. Vi gør opmærksom på, at gebyrene påhviler køber, og at Strikkefeen skal modtage ordrens fulde beløb. Transaktionsgebyret er fastsat af Nets/Teller. Betalingen hæves, når varen sendes.
Hvis betalingen ikke er modtaget inden en uge og vi ikke hører fra dig, sender vi dig en mail. Hvis vi to uger efter din bestilling ikke har modtaget din betaling, slettes din ordre. 
Levering:
Vi bestræber os altid på at sende ordrer samme dag, som de er modtaget, og ellers afsendes normalt 1-3 dage efter, at betalingen er registreret. Dog sendes der kun på hverdage. Leveringstid derfor 2-5 dage fra bestillingsdato.
Der tages forbehold for ferie og sygdom.
Fragt:
Alle ordrer leveres med GLS
Priser pr. 1/1 2017:
Afhentning i Shop 39 kr
Privat Levering 49 Kr
Du kan få tilsendt et nøgle garn til 27 kr med et Qvik brev...dette skal være under 100 gram
 
Retur:
Hvis du fortryder et køb, skal du meddele det til Strikkefeen senest 14 dage efter modtagelse af varen.
Du har herefter 14 dage til at returnere varen.

 
Fortrydelsesretten gælder kun, hvis varen leveres tilbage i samme stand, som du modtog den. Det betyder bl.a. at labels skal være ubrudte og den originale kit-emballage skal være ubeskadiget. Er varen synlig brugt eller beskadiget ved tilbagelevering, forbeholder vi os ret til at tilbageholde et beløb svarende til værdiforringelsen.
Skriv venligst en mail til info@strikkefeen.dk, hvor du oplyser, at du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere varen. Husk at oplyse ordrenummeret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen. Du skal samtidig at give os tydelig meddelelse om, at du alligevel ikke ønsker at modtage den bestilte vare.
Når vi får varen retur, godtgør vi varens pris.
Du betaler selv portoen for at returnere varen til Strikkefeen
Ønsker du pengene retur, overføres pengene til dit pengeinstitut, oplys da altid dette hvis du ønsker at returnere din vare.
Har du har betalt via bankoverførsel, vil det lette ekspeditionen, hvis du samtidig sender oplysninger om dit pengeinstitut (registrerings- og kontonummer).
HUSK ALTID ORDRENR i pakken ved returnering.
Vær venligst opmærksom på, at specialtilvirkede varer ikke tages retur.
Farvevisning på computerskærme kan variere en del. Vær derfor opmærksom på, at skærmbillederne ikke altid kan vise den helt korrekte farve.
Vi tager desuden forbehold for prisfejl og faktuelle fejl, som skulle have indsneget sig i webshoppen. 
I tilfælde af at en ordre ikke afhentes og sendes retur til Strikkefeen tilbagebetaler vi ikke de afholdte forsendelsesomkostninger.
Personlige oplysninger:
Ingen personlige oplysninger, som bliver oplyst under bestilling, vil blive misbrugt eller solgt på nogen måde, hverken af Strikkefeen eller en tredje part. Det er udelukkende med til at sikre, at hele transaktionen går rigtigt til.